Skip to content

Casa Afacerilor

Știri la zi pentru afaceri de succes

  • Acasa
  • Auto
  • Casa Afacerilor
  • Evenimente
  • Agro Life
  • Imobiliare si constructii
  • Tech
  • Industrie alimentara
  • Recomandări
  • Sănătate
  • Sport
  • Stil de viață
  • Travel
  • Știri
  • Contact
  • Știri

Amintiri despre Uzinele 23 August (fosta Malaxa)

[ad_1]

DEMN DE ȚINUT MINTE: Uzinele românești Uzinele 23 August (fosta Malaxa, în prezent FAUR) au fost un producător important de locomotive diesel, atât cu transmisii electrice, cât și hidraulice. Acestea din urmă au fost echipate cu convertizoare de cuplu Voith construite sub licență și au acoperit o gamă largă de puteri nominale, de la 100 la 2400 CP. Acestea erau desemnate LDH (care însemna Locomotiva Diesel Hidraulica – nu este nevoie să traducem…) plus un număr dat aproximativ de puterea nominală împărțită la zece. Au fost construite în număr mare, pentru căile ferate române de stat CFR, industrie și export. Unele au avut echivalentul lor cu ecartament îngust.

Tipul LDH45 era similar cu mai puternicele LDH55 și LDH70 (acestea din urmă folosite și în Polonia) și se deosebea în principal prin motorizare: Maybach MB836Bb cu șase cilindri în linie, construit sub licență, cu motor diesel cu șase cilindri în linie. În exterior, aceste trei tipuri erau destul de greu de distins. Același motor principal a fost utilizat și la locomotiva cu ecartament îngust L45H, importată în Polonia în număr destul de mare (clasa PKP Lxd2). LDH45 a fost în principiu un comutator mediu, care putea fi utilizat și cu trenuri ușoare. Datorită încărcăturii reduse pe osie, a fost deosebit de util în special la instalațiile industriale mai mici, pe șine slabe. Prototipul a fost scos din uz în 1966, iar producția a continuat până în 1993, totalizând 754 de exemplare. Majoritatea – 465 – au mers la diverse unități industriale din România. CFR a achiziționat doar douăzeci (clasa 86), care au fost folosite pentru manevre. Cinci exemplare ușor modificate, denumite LDH45 MM, au fost furnizate metroului din București. Câteva locomotive de acest tip au fost vândute ulterior către diverși operatori privați. Restul au fost destinate exportului în următoarele țări:

– Ungaria: 190 de exemplare (160 pentru căile ferate de stat MÁV, trei pentru GySEV și 27 pentru industrie);

– Cehoslovacia: 31 de exemplare, toate pentru industrie (clasa 748.45, deja retrasă);

– Polonia: 26 de exemplare (a se vedea mai jos);

– Egipt: 11 exemplare;

– Turcia: trei exemple;

– Austria: două exemple;

– Elveția: un exemplu.

Cifrele de producție au fost preluate de pe www.le-rail.ch (a se vedea referințe).

LDH45 poloneze și-au păstrat denumirea de fabrică și au primit numere de serviciu consecutive. Toate au mers în industrie, majoritatea la diverse oțelării. Se știu puține lucruri despre serviciul lor și majoritatea au fost deja retrase din uz. Conform www.kolejowaklatka.org, la momentul redactării acestui articol se știa că mai există patru exemplare. În ceea ce privește LDH45-012 (fabrica de zahăr Otmuchów), LDH45-024 (Cargosped Braniewo) și LDH45-026 (CTL Logistics), nu sunt disponibile detalii despre serviciul lor actual și este posibil ca acestea să nu mai fie utilizate. LDH45-025, livrat inițial fabricii de plăci aglomerate Kronopol din Żary (în prezent o divizie a Swiss Krono), a fost vândut în februarie 2013 către SKPL (Asociația pentru trafic feroviar local) cu sediul în Kalisz și este utilizat în traficul local de marfă.

foto: Locomotive Românești/Facebook

Articolul Amintiri despre Uzinele 23 August (fosta Malaxa) apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.

[ad_2]

Source link

Continue Reading

Previous: Expoziția „Invingătorii Sclerozei Multiple – Călător printre forme şi culori”, în Foaierul Galben al Operei Naționale București
Next: Portalul ANAF, în mentenanță vineri, 11 noiembrie 2022

Alte articole asemanatoare

Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO
  • Știri

Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO

Secretele strategiilor fiscale eficiente: Cum să optimizezi impozitele Photo "The secrets of effective tax strategies: How to optimize taxes"
  • Știri

Secretele strategiilor fiscale eficiente: Cum să optimizezi impozitele

Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz
  • Știri

Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz

Servicii contabile Bucuresti
Servicii contabile Bucuresti

casaafacerilor.ro

Ce trebuie să iei în calcul când investești în soluții de cântărire profesionale
  • Casa Afacerilor

Ce trebuie să iei în calcul când investești în soluții de cântărire profesionale

Atunci când te gândești să investești într-un echipament de cântărire profesional, este important să faci o alegere...
Continua
Frumusete si eleganta pentru evenimentul tau

Frumusete si eleganta pentru evenimentul tau

Eleganta si siguranta in constructii moderne cu solutii de calitate

Eleganta si siguranta in constructii moderne cu solutii de calitate

Managementul Externalizat – O strategie inteligentă pentru creșterea afacerii

Managementul Externalizat – O strategie inteligentă pentru creșterea afacerii

Eficienta si inovatie: Camere termoviziune ARC Brasov pentru aplicatii profesionale

Eficienta si inovatie: Camere termoviziune ARC Brasov pentru aplicatii profesionale

Taxi Heathrow London

Clinica stomatologie Bucuresti

Termeni si conditii

Recent

Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO
  • Știri

Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO

Secretele strategiilor fiscale eficiente: Cum să optimizezi impozitele Photo "The secrets of effective tax strategies: How to optimize taxes"
  • Știri

Secretele strategiilor fiscale eficiente: Cum să optimizezi impozitele

Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz
  • Știri

Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz

Cauzele principale ale parodontozei și cum le poți preveni eficient
  • Sănătate

Cauzele principale ale parodontozei și cum le poți preveni eficient

Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy