
TheMarkers - promovare SEO
In ziua de astazi, strategiile de promovare SEO pot fi foarte complexe. Introducerea catorva cuvinte cheie intr-un text nu va avea un impact semnificativ, mai ales daca nu stii acum anume trebuie facut acest lucru. Din fericire, o mare parte din elementele esentiale necesare unei astfel de strategii pot fi aplicate si de utilizatorul obisnuit.
Desigur, ai nevoie de keyword research realizat corespunzator, dar aspectele care tin de acesta, la nivel de website, pot fi aplicate chiar acum, fara stres si fara batai de cap. Iata care sunt acestea!
Importanta metadata
Metadata este, scurt si la obiect, informatie in format text despre continutul unei anumite pagini. Aceasta informatie apare sub forma unui meta titlu si unei meta descrieri aferente fiecarei pagini in parte a website-ului tau.
Intr-adevar, daca ai un website cu 500 de produse si exista cate o pagina separata pentru fiecare produs in parte, vei avea nevoie de metadata pentru fiecare pagina. Acesta este unul dintre motivele principale pentru care procesul de promovare SEO dureaza. Fiecare metadata este legat de keyword research pentru pagina respectiva, in acelasi timp garantandu-se faptul ca nu exista doua pagini cu metadata optimizat pe acelasi cuvant cheie.
Descrieri alternative – alt tags
Cum poate citi si analiza Google elementele website-ului tau care nu sunt in format text? Simplu, nu poate face acest lucru. Aici intervine optimizarea acestor elemente in timpul procesului de promovare SEO. Aceasta optimizare implica, printre altele, realizarea unei descrieri alternative pentru imagini sau videoclipuri. Descrierea va fi utilizata de motoarele de cautare pentru a indexa mai bine paginile website-ului tau.
Evident, realizarea corespunzatoare de alt tag-uri va contribui la o pozitionare mai buna a website-ului tau in rezultatele cautarilor.
Continut relevant si autoritativ
Continutul sec nu mai este un mod bun de a realiza promovare SEO. Algoritmul motoarelor de cautare a fost imbunatatit atat de mult in ultimii ani, incat acesta isi poate da seama cu usurinta daca un articol a fost scris pentru SEO sau pentru utilizator.
Ar trebui sa stii pana acum ca utilizatorul este cel mai important element in procesul de promovare SEO – acest procest este de fapt, atintit strict catre utilizator.
Astfel, continutul website-ului tau trebuie sa fie informativ, relevant fata de nisa website-ului (si cuvintele cheie introduse), dar mai ales autoritativ. Trebuie sa separi continutul website-ului tau fata de website-urile generaliste cu continut similar in anumite categorii.
Poti vedea acest lucru ca pe construirea brand-ului si imaginii tale in mediul online prin continut.
Actualizarea continutului
Contrar asteptarilor, motoarele de cautare prefera continutul care este actualizat cu regularitate. Acest lucru marcheaza faptul ca un articol este mereu la zi, implicit incredibil de relevant pentru utilizator. Desigur, acesta nu trebuie actualizat doar de dragul de a fi actualizat, ci doar atunci cand este necesar.
Actualizarea continutului in mod regulat este un alt element important care nu trebuie ignorat in timpul procesului de promovare SEO. De regula, tu vei fi persoana care se va ocupa de aceasta actualizare in baza unor cuvinte cheie noi, variatii ale cuvantului cheie principal utilizat in articol.
Evident, acestea sunt doar lucruri de suprafata, in mare. Promovarea SEO este precum un iceberg si cele mai multe si mai importante aspecte sunt ascunse sub nivelul apei – mai exact, in fundal. Este vorba despre experienta utilizatorului, imbunatatirea vitezei paginilor si structura website-ului, printre altele.
Daca vrei sa afli mai multe despre acestea, specialistii The Markers iti stau la dispozitie – un intreg departament dedicat SEO iti poate raspunde la orice intrebare!